Tuesday, February 19, 2008

Wallahualam...

**Klik kat gambar di bawah klu nak baca...




8 comments:

Mak Su said...

hish! betui ker ni? mcm cerita vcd sajork.. tapi sereemmm ler

artisticklytouch said...

PULANGKAN....!!!!

PULANGKAN....!!!!

kepada mereka yang suka pakai wig..berhati-hati..ha ha

butaseni said...

uih!!

- G O R O - said...

Believe it or not.

angah zee said...

Tulah manusia, tak pernah puas dengan apa yang ada, hak orang pun nak ambil jadi hak dia, pulak tu tak minta izin..... dari tuan punya... kan curi namanya .. walaupun curi tak direct..melalui penjual...Jadi!!! the moral of the story.. Syukur alhamdulillah apa yang Allah telah kurniakan pada kita..

angah zee said...

Tulah manusia, tak pernah puas dengan apa yang ada, hak orang pun nak ambil jadi hak dia, pulak tu tak minta izin..... dari tuan punya... kan curi namanya .. walaupun curi tak direct..melalui penjual...Jadi!!! the moral of the story.. Syukur alhamdulillah apa yang Allah telah kurniakan pada kita..

Nunn said...

maksu
nila kisah benar anak pontianak :D

art
bg yg pompuan, bila dah botak/beruban tu carila tudung...

buta
takpe, rambut ko masih tebal :D

Nunn said...

goro
percayala....

angah zee
tulah kisahnya...