Friday, February 1, 2008

Citer Taska...

Semalam sobat aku yang bernama Din tu cerita, duit taska anak2 dia yang 3 orang tu dah cecah 800 hengget bulan lepas. Alasannya, sebab kononnya Din selalu amik anak2 dia tidak tepat pada waktu. Yang pelik tuh, kalo cuti... tak pulak si Din ni potong gaji diorang tuh... Ni citer anak Din (BOBOI) ngan anak tuan taska tuler (BOY)...

BOY - Semalam kan, bapak aku cakap dia dah beli umah banglo...

BOBOI - Huiii...banyaknye duit bapak ngko...

BOY - Eh, takdela...bapak aku bukan pakai duit dia...

BOBOI - Heh? abis tu duit saper??

BOY - Duit yang bapak ngko kasi kat mak aku tulaa....

BOBOI pun menceritakan apa yang si BOY (anak tuan taska) cakap tu kat mak bapak dia di rumah. Kau pikir, mak bapak si BOBOI ni kagum tak?

10 comments:

blackpurple @ jowopinter said...

Akupun nak buat bisnes Taska la kalau macam ni...

barb michelen said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Zalisa Maz @ ZN Isa said...

hehe haha, budak2 mmg lucu

zino said...

kalau ambik balik duit yg dah kasi buruk siku nama nya tu hehe

Mak Su said...

huish...ganazzzz

butaseni said...

ui kalau salah tafsiran boleh mengundang peperangan

artisticklytouch said...

aku pun kagum!!! jom buka taska!

ah tok said...

ada soalan di akhirat. :D

Nunn said...

blackpurple
ko jgn kasi budak2 tu minum ubat batuk dah la wak :D

zaliza maz
:D

zino
betul, betul!

Nunn said...

maksu
cerodik budak tu...

butaseni
takbir!

art
ekekeke!

ahtok
tu tak bleh lari..