Sunday, March 2, 2008

Periksa I/C di SPR

Pilihanraya dah dekat! jom semak nama dan tempat mengundi kita. Semak I/C dan tempat mengundi anda di sini. Kemudian, semak juga nombor2 I/C yang berstatus 'MUSYKIL' di bawah ini di sana (aku musykil ttg tarikh lahir pengundi2 ini...)

801018775059 / 800311086231 / 811028045577 / 830416610017
841207065917 / 851222740019 / 850513106435 / 851117106729
850802106378 / 850916086838 / 860320145365 / 861101105077
860208145701 / 860320145357 / 861217145011 / 860126145839
871205740015 / 870914105781 / 870418105790 / 871016146308
881231100432 / 881103750027 / 880505066047 / 880906087033
881030136332 / 891102740096 / 891129740088 / 890520610089
890112146416 / 890920076065 / 890403615016 / 910609755079
920622710069 / 920612740045


Wallahualam...

10 comments:

blackpurple @ jowopinter said...

Biasalah. Nek dekat-dekat PRU, diaorang bangkit dari kubur mengundi. Hahaha!

zino said...

asalkan dia layak mengundi apa nak di kira hehe..

- G O R O - said...

Demokrasi ker Demo kasi?

cikdinz said...

umur dia berapa ni...

Mak Su said...

orang dari zaman purbakala ker tu?

Anonymous said...

gua undi parti tupperware ... akekeke

sf

butaseni said...

jangan gadu jangan gaduh hihihi
slamat mengundi!

Nunn said...
This comment has been removed by the author.
Nunn said...

bp
aku tak kesah kalau cukup syaratnya :D

zino
layak mengikut kanun BN...

goro
ini demokorupsi namanya :D

Nunn said...

cikdinz
klu ikut i/c ade yg baru habis SPM, ada jugak yg pecahkan rekod manusia paling tua di dunia :)

maksu
dr zaman purbakala, dr alam purbaloka :)

sf
party tupperware pun standard, ada katalog nak memilih, parti BN depa tak kasi memilih langsung :o

butaseni
wa tak gaduh bro, wa moskil jer :P
slmt ngundi.