Sunday, July 15, 2007

Tak kenal maka tak....


Republik Uzbekistan

Cogan kata negara: tiada info
Bahasa rasmi: Uzbek
Ibunegara :Tashkent (Toshkent)
Presiden :Islam Karimov
Perdana Menteri: Shavkat Mirziyayev
Keluasan :447,400 km²
Jumlah & Kepadatan penduduk (2002):25,563,441 - 57/km²
Kemerdekaan : Tarikh 1 September 1991 drp Soviet Union
Matawang :Uzbekistani som (UKS)
Zon masa :UTC +5
Lagu kebangsaan :tiada info
Domain Internet: .uz
Kod panggilan: 998
JUMLAH GOL MLWN MALAYSIA UTK PIALA ASIA 2007 :
UZBEKISTAN - 5
MALAYSIA - 0

Sekian.

P/S - skrg baru aku betul-betul kenal diorang huhu..

7 comments:

m i n e r a l . . . said...

jumlah gol yg tak tahan tu...cisssssssssss... tg abdullah dh letak jawatan...ermmm moga pengurusan baru lebih baikk,...aminnn.

ehheheh salam tuan rumah :)

butaseni said...

malaysia kalau lawan brunei skrg pun belum tentu menang.
aku sangat suka bila golongan raja2 dan ahli politik letak jawatan,depa ni mana tau apa pasai bola.tengok negara lain orang di belakang semuanya legenda bola depa.ni letak politician,ada ka patut.

Pegawai Khalwat said...

Mesia ada team bola ka?

Nunn said...

mineral
salam, betul tu...amiiinnn.

butaseni
wa mmg dah tawar hati bro, ala-ala 'terluka' gitu :P

pegawai khalwat
dulu mmg ada, skrg dah k.o. kot... pasai teruk sgt kena belasah hihi..

- G O R O - said...

Salam Dunia Bro..

Uzbek baru 16 tahum merdeka...
Bolasepak mereka sgt :WorldClass"
Malaysia dah 50tahun..
aper nak bangganyer pun tak tahu la...

- G O R O - said...

aku mahu link kamu bro..bole bro?

Nunn said...

Goro
betul tu bro, 50 thn tu seakan 'melalaikan'...

bleh bro, wa link-up lu gak ar..