Tuesday, August 21, 2007

Jalan lurus, jalan belok-belok...

"Mereka yang melaburkan wang untuk menonton Ev** Al****** boleh dikira sebagai bersubahat kerana menyokong perkembangan filem berkenaan. Malah jika mereka mengiayakan setiap fakta dalam filem berkenaan secara sengaja atau tidak, secara tidak langsung, mereka tergolong dalam golongan murtad kufur..." kata Mufti Selangor.

Hmm.. menteri kata boleh tayang, tapi mufti kata tak boleh tengok, tepuk dada tanya iman. Apa nak buat, agama cuma rasminya saja :)

8 comments:

Anonymous said...

Hehehe tu le bestnya zaman rock kapak! wuwuwuw bestnye blog lu ni manyak boleh donlod aaaa .. tapi lagu2 zaman rock kapak tarak ka?

Anonymous said...

terpaksalah wa link blog lu kat tempat wa, senang nak donlod hehehee

- G O R O - said...

allo bro..itu cerita aku sudah tgk la... tapi bukan wayang la, member aku download.

senang citer...
Cam sial.

Nunn said...

SF
Orait bro, hidup rock kapak! (lagu2 zaman rock kapak byk kat wa punya multiply, tapi lu kena add wa as contact ar..)

goro
Oh, dah kuar vcdnye eh...

Mak Su said...

oh... ? apa tu?

artisticklytouch said...

yelah...apa tu? Redang memang lanmbat sikit dapat berita

- G O R O - said...

vcd aku xtahu dah kuar belum..

aku tgk member aku download dari internet.

faktor2 aku kurang tgk wayang disebabkan member aku penggodam itu duk download dari internet jer.

Anonymous said...

pelik gak aku. dulu Bruce Almighty tak bagi masuk. hmmm....